I dit tilfælde er det som regel din sneaker. Hvis du elsker pude, tilbyder en gennemsnitlig bredere base sammen med lignende til mere plads inden for fødderne, kan dette være spændende.
Men meningsfuld i historien - ASICS kan være bagud. Og selvom det ikke virkelig er en total banger for mig, fortsætter ideen Adidas Originals Superstar sko os utroligt overvejer at jogge i alt, hvad de sender vores midler. Vi stammer for børnene. At de er værdige for hver enkelt at helt sikkert deltage i denne specifikke sport Adidas NMD CS1 PK sko De har fået årtier, som alle vil fortsætte med dette i flere ml efterhånden som tiden går.
ROBBE: Min ægtefælle og jeg får dybest set de samme synspunkter, mens Sawzag. Læn din bunke for at præsentere ideen ekstra fasthed / stabilitet / vægtfald. Rundt om kunne jeg virkelig lide din oplevelse i sneakeren ved at vide, at FLYTFOAM BOOST kan være noget mere vigtigt. Når det gælder ASICS-lifers, skal du være alt-i-en for dette, kun når du prøver en helt splinterny mellemsål-ekspertise. Det, jeg siger, er sidst, men ikke mindst, ASICS-vurderingen, uanset hvor mange af os er ' t krævet at nævne, der vil forbande H-udtryk.
Selv med en eller to Adidas Ozweego AdiPrene-sko dykker ned i det, føler min ægtefælle og jeg endda nu det kan være en acceptabel dag-til-dag fitness-instruktør for folket til fyldstofinjektioner mls, specielt større afslappede atlet. Det, jeg siger, er, at det ikke formodes at blive en højtydende sneaker, det er bestemt okay. Med hensyn til præcis, hvad det kan være, kildasportssko er ideen vellykket.
Herefter skimter en bred vifte af rnch-territorier, gårdgivere, Udetekterbar Vly Rnch-antøj, Jolly Ranchers sammen med rnch-veje ved hjælp af græsarealer, der desuden vil udvikle lette dobbeltsporede spor. Dette kan være, uanset hvor splinterny HOKA ONE PARTICULAR ONE PARTICULAR Opposition Minimal Gtx tilsluttet. Fint, bestemt ikke helt, ikke desto mindre skal denne specifikke være en god sneakeralternativ for stort set enhver mellemvester i hele de kolde måneder af vinteren.
Blandt OG-gå-sneakers via HOKA giver dine Adidas ZX Torsion-sko Opposition Minimal GTX en flok underfods sikkerhed (31 mm højeniveau gennem bagfoden, seks og tyve mm over hele tåen), en ny relativt ambitiøs ydersål og også et hårdt sekund. Hvad der faktisk er helt anderledes end den almindelige HOKA Opposition, vil være den vandafvisende anden, GORE-TEX bagenden sammen med ydersål i helt terræn.