Foretrækker en afslappet sneaker, der fungerer mere effektivt sammenlignet med næsten alle sneakers, hvis du besøger en ny motorcykel, din DZR Transfer er et fremragende alternativ.
Henry: Vores første sæt med to fladpedal-MTB-sneakers endte med et normalt 15 Sleuth, og selvom min ægtefælle og jeg satte pris på, at sneakeren ville være en afslappet eller MTB crossover. Asics Mexico 66 AP-sko, deres ydersål don 't præsenterer enestående ordentlig Asics Mexico 66 SLIP-ON sko greb til pedalerne. Det er bestemt det sted, som DLX variation også kommer i - det kræver din afslappet silhuet i Sleuth sammen med bringer et par ti ' s enestående Stealth Phantom silikone. Det faktiske resultat er ofte en sneaker, der ser ud til at være standard rigelig for dig at donere hele området, ikke desto mindre, der vil sidegrippe praktisk taget og også et par ti 'fokuserede MTB sneakers min ægtefælle og jeg. Elektronisk., Virkelig, meget godt.
Din Sleuth DLX er ikke virkelig smuk, mens den er grippy, mens den ligner din Et par 15 Freerider, alligevel er den bestemt tæt på - tæt på rigelig, som jeg bare er tilfreds med al Sleuth DLX, mens vores fokuserede fladpedalsneaker. Plus Sleuth DLX vil ikke søge det, der kan sammenlignes med en ny motorcykelsneaker, men deres ruskind forbliver dog meget beskyttende yderligere i modsætning til DZR Transfer. Din Sleuth DLX 's mellemsål er som regel hård rigelig for mig, jeg registrerer aldrig et stort tilbagegang i hele produktivitet, mens der tilføjes elektricitet til pedalerne, men det kan alligevel være imødekommende, hvem der ikke vil opleve ujævn, selvom https://www.fattilasports.com/asics-hypergelkenzen-c-11.html man rejser ud af Asics Gel-Surveyor 5 sko-motorcykel.
Hvad angår form, er din Sleuth DLX normalt langvarig. Jeg har tidligere været sammen med alle FOLKERNE For at finde størrelse 10, en ny størrelse, der normalt optræder for mig i adskillige sneakers. Din størrelse 10 Sleuth DLX løv et nyt karakteristisk volumen af sted rundt om vores tæer og fingre over næsten alle størrelse 10 sneakers. Endelig endte med at erhverve disse mennesker endnu en gang, jeg måske helt sikkert størrelse i en ny 9. 5, ikke desto mindre, da sko 'snørebånd udvides betydeligt til dine tæer og fingre, har vi endda nu haft tid til at sikre en risikofri pasform i din størrelse 10.
Kristin Sinnott: Rothy 's er ofte en direkte-til-forbruger sneakerfirma, der anerkendes for at skabe hyggelig sammen med klassisk kyststrækning. Brug af 3D-strikkede overdel strikket for dig at designe, bestemt ikke lavere kommer fra et mere omfattende skår, der involverer tekstil lavet af plastik Asics Mexico 66 Paraty sko normale vand babyflasker, klæbemidler, der har været veganer sammen med ikke-giftige, outsoles lavet af kulstoffri silikone, og først og fremmest alt dette, dit sneakersfartøj inde i skoboksen ikke kun et felt i et meget Rothys kan være dedikeret til holdbarhed, selvom min ægtefælle og jeg bifalder disse valg, endte min ægtefælle og jeg næsten alle nysgerrige med hensyn til, hvilken slags sneaker der blev udført som en hver sneaker hver dag .